2009 R.I.P.

Sunshinemarrewiggens år
ÅRETS:
Bästa - Det måste varit när jag hittade ett mjölkpaket på taket på min lekstuga. Det bästa var: det fanns mjölk kvar i!
Sämsta - Den mögliga osten i Mikkes kylskåp.
Resa - Öland med boysen!
Blogg - Våran! :D
Minne - Det måste vara mjölken på taket, eller kanske när vi köpte kondomer som vi blåste upp som ballonger..
Roligaste - Ica's skylt. Haha den är röd! :D
Fest - Min födelsedagsfest! Jag fick stå först i kön vid fiskdammen.
Låt - Hallonsaft
Film - Barbapappa "Ny utgåva på DVD"
Band - Smurfarna
Händelse -  Haha, när jag skulle röka, jag råkade stoppa cigaretten åt fel hål, haha! Aldrig mer ska jag röka!
Drog - Potatis
Julklapp - Det lilla, röda, runda och avlånga paketet som jag inte får öppna förrän jag är 18. Åhh, vad nyfiken jag är. Men pappa sa att jag inte kommer förstå användningen av den förrän då "/
Nyårslöfte - Kyssa minst 3 flickor
Datum - 13 december. LUCIA!

Vem/vilka/vilken:
Tillbringade du mest tid med? - Datorn
Saknade du? - Osten i Mikkes kylskåp, den var så grööön o inbjudande... säkert saftig med!
Önskade du att du umgicks lite mer med? - Pianot
Låt påminner dig om 2009? - Hallonsaft
Är årets bästa? - Hayden Panettiere

På en skala 1-10, hur bra var 2009?
- 8.37819759
Tror du att 2010 blir bättre/sämre än 2009?
- Beror på hur mitt kalas blir i år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0