Kväll

Ikväll blir en härlig kväll med mkt mys hemma hos Erik! Det kommer bli oerhört kuuul! Inga förväntningar lixom;) men som jag brukar säga; "den som spar han har!" Det stämmer verkligen till detta. Jag känner för att börja prata med ordspråk för många bäckar små blir ju som sagt en å. Vi kommer oxå få mat hos Erik, och då måste man ju gapa för att få in maten (eller jag vet inte vart ni för in den, men jag brukar prioritera munnen) men man måste iaf gapa isf, men det gäller att inte gapa för mkt för då mister man ofta hela stycket. Om jag nu råkar gapa för mkt kan jag ju alltid skylla på att alla är ju barn från början, men oxå att det inte bara är guld som glimmar.
Till denna speciella dag vill jag oxå ge er ett tips inför kvällen:
"Den som viskar, han ljuger."
/Sunshinegabbeboy

Kommentarer
Postat av: erik

det här är sånt vi gillar! :D Kvällen var bäst :D

2009-12-12 @ 00:20:35
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0