CHA CHA

Cha Cha sunshinemarreewiggg här! idag har jag varit med min häst pelle och myst massor.. asså jag älskar min häst mer än min familj. Det värsta är att vi har så dåligt med pengar och inte har råd med mat så vi snart är tvungna att äta upp min pelle.. jag kommer inte klara mig utan min pelle han är allt.. han är säkert underbart god och jag kommer njuta av att äta hans blodiga kött som kommer smälta i min mun.. jag tycker om att klämma på hans mysiga pung för den är så rynkig och söt. Imorgon ska pelle och jag ut och rida runt på stureplan och kanske fixa lite bazz till kvällen då vi ska klä julgranen med hela släkten och det ska bli mycket hästkött till kvällsmat.. pelle ser fram imot morgon dagen och han hälsar till bloggen med en pose bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0